annandag jul

heej, har verkligen inte haft tid över för bloggen den här veckan och tänk att julen redan är över.

egentligen lägger vi ner väldigt mkt tid på att "förbereda" julen. ja för julen är över lika fort som den kom. kan va skönt de me även fast julen är jättemysig.
de senaste dagarna har gått oerhört fort tycker jag. har blivit mkt julfirande hit och dit.
började i tisdags med att kusinerna kom hit på julmiddag.
julafton spenderades hos mormor å morfar hela dagen lång. där det som vanligt blev en massa julmat, kalle anka, paketöppning å allt de som hör julen till. även igår firade jag jul hos farmor å farfar. mkt paket och jag är glad över allt jag fått, fick bland annat en ny tv och pengar.
och oj va mkt julmat å choklad man tryckt i sig dessa dagar. just nu är de skönt att man slipper julmat på ett tag fast det är nästan lite synd att man äter de så sällan ändå... eftersom det är så gott
idag har jag spenderat dagen inne i stan med isabelle. och jag fick faktiskt med lite saker hem som kunde behövas. och jag kan passa på att tillägga att vi absolut inte va ensamma på stan. de märks att alla är ute i mellandagsrean å shoppar.

dagens köp blev:

två t-shirtar - gina tricot
jeansleggins - vero moda
nyårklänning ! - holmlunds
bh, trosor - hm
strumpbyxor - åhlens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0