en ny start på någonting bra

gårdagskvällen spenderades hemma hos jessica dit även mattis kom. en massa snack och mys :)

idag, på eftermiddagen, blev det stan med jessica en snabbis
 - dagens köp för mig blev en tröja från ginatricot

och imorn är det äntligen nyårsafton. känner mig lite mer förbered nu än vad jag gjorde igår kan jag säga. aja hoppas att det blir en lyckad kväll iaf! för det är vad jag ser framemot.
på dagen innan det hela sätter igång blir det antagligen lite fixande inför kvällen.

jag hoppas att 2009 blir ett mkt bättre år än 2008! 
och jag ska försöka hålla mina nyårslöften så gott jag kan


- ett nytt år lika med nya tag




GOTT NYTT ÅR !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0