första december

har inte skrivit på ett tag, men har helt enkelt inte orkat.
i helgen har det väl inte hänt särskilt mkt. inte en jätterolig helg precis så ser fram emot nästa helg nu å hoppas nått rikitgt roligt händer då

match igår iaf, förlust. träning ikv och imorn + innebandy me skolan, fys torsdag, match lördag å fys söndag igen. ovanligt mkt träning på en vecka för oss.

och i skolan får jag inte mkt gjort så mina betyg kmr säkert sänkas rejält känns de som :O för de ända vi gör om dagarna är att snacka om hur lite vi får gjort ist för att göra nått. och så är vi ju bra på att göra bort oss också... och jag står inte ut med en viss engelska lärare !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En viss engelsklärare? Hmm vem kan det vara? ;)

2008-12-02 @ 15:52:07
Postat av: Anonym

de undrar jag me ;O

2008-12-02 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0