måndag

dagen började med att jag städade mitt rum och därefter lunch. sedan en film - juno.
en lugn hemmadag helt enkelt, kan vara skönt ibland

och för drygt en timme sedan slog jag in min sista julklapp för i år. känns som att jag var ganska sent ute med att köpa in mina julklappar och även fast jag hade noll koll på vad jag kunde köpa är nu detta fixat. känns skönt.

däremot har jag lite panik för när jag ska hinna med att köpa en nyårsklänning och vart jag kan hitta någon? har varit på de flesta affärer och tittat omkring redan... men men det köpet får jag se till att få gjort när julen är över antar jag, kanske att jag hittar något på mellandagsrean. får se hur det blir

måste också påpeka att de senaste veckorna har gått oerhört fort! känns verkligen inte som att julen är här, kanske beror det också på att snön inte har lagt sig på marken ännu? men de sägs ju att de ska kunna bli lite snö tills julafton iaf, så vi får hoppas på det bästa

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0