IDOL

igår vare fredag å då blev det globen och IDOL med tjejerna! :D

jag drog tidigare från skolan för att hinna hem och fixa mig. sen tog vi halv tre bussen in till stan och halv fyra tåget vidare till stockholm.
på stationen käkade vi på mcdonalds - som vanligt.
senare försökte vi hitta till tunnelbanan och det gick faktiskt rätt bra.

vid globen fick vi vänta ett tag på att komma in men väl inne gick vi och satte och oss. bättre platser än vad jag trott faktiskt.
härlig stämning där inne och vi hade riktigt kul tkr jag
och roligt med alla idoler ju och ännu roligare att kevin vann! han var överlägsen ju

lite problem med tunnelbanan tillbaka bara. haha och vi är bra på att göra bort oss. men vem bryr sig?
sedan tog vi tåget och bussen hem igen.

rolig kväll :D

bilder kmr kanske senare när jag lagt in dem på datorn


om nån timme ska jag dra in till diös och kolla fotboll och vad som händer senare ikv vet jag inte. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0