fredag kväll å lördag

Igår fredag drog jag, mattis, issa till knivsta hem till viktoria för att fira henne. Där va även andrea, louise å lite andra knvistatjejer :) de blev en trevlig kväll med god middag. Vi hann även se lite på idol å sen drog vi vidare till nån fest. Där det va en del folk.

Vägen dit va inte lika rolig, haha. Det började med att jag kom på att jag glömde presenten hemma, å de kom jag på när jag precis hoppat på bussen, så de va bara att gå av igen skynda sig hem för att hinna me nästa buss. Väl på station träffa jag issa å mattis å tydligen blev det lite fel med biljetterna, ett annat tåg som gick tidigare + att det var dyrare. aja vi kom fram iaf.

en trevlig kväll iaf, å tack för det! :)

nu idag har jag firat min mormor å morfar som båda fyller år.
Och imorn äre dags för andra dm-matchen mot Heby! Å den får vi allt ta å vinna!

trevlig kväll, byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0