lördag

Kvällen igår började med träning, där det inte var så många. Sen skyndade jag mig hem för att duscha och fixa mig. För sen drog jag å jossan iväg på fest inne i stan. Där träffade vi en massa bälingetjejer å så.
Fast till en början vare inte så många där men sen kom en hel grupp, typ 50 pers? roligt med massa "olika" människor där. De flesta var väl thoren och fyris folk, tror jag. Men ja festen spårade och alla var tvungna att lämna den pga bråk. Fattar inte hur folk beter sig ibland, slå ner varann och hålla på, man förstör ju för alla. Fem polisbilar kom och även en polis blev sparkad i ansiktet...
aja kvällen började bra iaf :)

Idag hade vi vår första dm-match inomhus. Och den gick ju som den gick, förlust med 0-6 mot UIF. Men så dåliga var vi faktiskt inte, vi hade lite oflyt kan man säga. Många chanser på mål, men inte en ända satt.

och nu är lovet snart slut :( trååååååååååkigt om jag får säga det själv

nu ska jag ta å äta lite godis! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0