ons tors fre lör

Skönt me helg, tänkte berätta lite om de senaste dagarna

I onsdags var jag hemma hela dagen som jag skrev tidigare. de blev lite plugg å så. skönt å va hemma iaf å få sova ut.

I torsdags vare först skola där det inte hände nått speciellt trorja? utan dagen rullade på som vanligt. lr iof så hade vi spanskaprov som gick helt ok. efter skolan drog jag ner på stan me issa å sen mattis oxå. jag kollade efter engelska bok (ganska så länge) utan att jag fick något köpt. haha förlåt att det tog tid. vi hann också me en liten snabb fika på storken.
på kvällen vare pulsen med laget å annat folk.

Igår, fredag slutade jag kl ett. drog ner på stan och tog en fika på storken (idag igen) me mattis, issa, andrea, viktoria. trevligt. efter det drog jag hem. senare kom några tjejer hit. vi tittade på idol å sen drog vi ut. å tänk va rädd man kan bli av att titta in i ett fönster, en bil körde nästan in i oss oxå (å då kan de vara bra att filma) + taxibilen som skrämde oss, å skumma tanten. haha lite kortfattat om vad som hände.
trevlig kväll å tack för det!
ochjuste jag får inte glömma att nämna att jag hittade en engelska bok idag. bra gjort tkr jag. (blev tre stycken faktiskt för vet ännu inte vilken jag ska läsa av dem)

dessa tjejer träffa jag på kvällen :)
amanda jossan issa louise jbe sofia jag mattis



nu ska jag snart ta å äta, sen ska jag till mina kusiner å fira min farbror som fyller år å sen får jag se vad som händer ikv! hoppas på nå kul iaf

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0