snaaart helg

igår, onsdag, efter skolan drog jag ner på stan och träffade sofia, louise, jossan på storken. vi fikade och snacka en massa. mysigt. sen på kvällen gjorde jag inte så mkt annat än att kolla på tv och pluggade lite...

idag satt jag och gjorde på statsskicks-grejen hela tiden innan lunch. sen hade vi temaföreläsning då vi fick reda på att vi har två nya uppgifter... i historia och religon, kul, inte mina bästa ämnen direkt å vi som redan har mkt tycker jag iaf. + att vi fick reda på att vi ska göra en muntlig redovisning på spanska.. någon gång måste det ju lugna ner sig i skolan? men nej tydligen inte!

nu ser jag framemot helgen ist. på lördag har vi avslutning me laget. ska köra en femkamp med bla gokart ;) ska bli kul! å på söndag äre match mot danmark. och för att vi ska ha chans att gå vidare till sm är bäst att vi vinner (om vi ens har chans att gå vidare) eftersom vi förlorat två matcher och en oavgjord...

ikv äre pulsen, bäst att man går på de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0