Söndag

Idag sov jag länge, som vanligt, sen kl. fem vare träning och den var jobbig måste jag säga! Men en träning kunde behövas. Nu på kvällen har jag pluggat en del. Det gick väl framåt men jag fick ändå inte så mkt gjort som jag hade tänkt.

Idag är ju oxå sista dan på lovet och imorn äre dags för skola då. Blir jobbigt att gå upp tidigt.
Höstlovet har iaf varit väldigt bra, har hunnit med en hel del roliga saker, å de är jag glad över. Fast jag skulle inte tacka nej till ett ännu längre lov, menmen inget man kan göra åt. Det är faktiskt inte så långt kvar till julen heller så! lr typ sju veckor, men iaf :P och för nån dag sen kom ju första snön, men den smälte bort lika fort som den la sig på marken iof så.

nej nu ska jag sluta skriva en massa om typ snön? så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0