tisdag

Idag fick jag äntligen det muntliga anförandet gjort om betyg. De blev en väldans diskussion om betyg där sen kan jag säga. Kom nyss på att jag inte lämnat in själva uppdraget vilket jag borde göra, för jag blev ju klar med det för nån vecka sen. 
Efter diskussionen tog jag, mattis å karin bussen ner till stan och drog direkt till mcdonalds. haha å goffa i oss varsit meal. Mkt bra laddning säger jag igen! Men något måste man ju äta innan träningen. Fast det finns ju bättre mat än sån mat iof. Senare kom Soffe oxå dit å vi drog till träningen. Vilken var rolig idag igen tycker jag.

å imorn äre hemstudiedag så då blire en liten sovmorgon, med betoning på liten. Hoppas på att få lite plugg gjort iaf, kan ju behövas känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0