fotbollsavslutning

idag träffades vårt kära fotbollslag inne i stan typ där vi skulle ha femkamp. kmr inte ihåg va stället  hette men :P
vi började med att byta om till dräkter som vi skulle ha när vi körde gokart och en hjälm.
vi delades in i olika omgångar och körde åtta minuter var. fett kul å köra ju! men läskigt i början. haha

när vi hade kört det vare dags för "mänsklig bowling" som det kallades, eftersom de var vi som skulle vara i klotet.
sen körde vi sumobrottning å segway. fett jobbigt me sumobrottning :P
efter det körde vi rodeo. två gånger var hade man på sig. och de gick ju ut på att sitta kvar på tjuren så länge som möjligt utan att ramla, men jag ramlade ingen av ggr. men tydligen så ansåg domaren att jag skulle ha ramlat av om han inte stannat den, taskigt tkr jag men är man dålig förlorare, som jag är, så är man.

fick iaf reda på resultatet på femkampen. så grattis till sofia som vann!

efter femkampen tog vi oss till stan och käkade på alexander. trerätters, gott

mkt trevlig dag me laget :)

bilder kmr sen när jag orkar lägga in dem här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0