söndag - match

Jahapp då va jag hemma igen då efter match i heby. Efter ett antal minuter av matchen fick vi frispark som gick i mål och domaren blåser för mål, men sekunden efter ändrar han sig och det blev tydligen inte mål. för att han anser att jag tacklade till målvakten, men i själva verket nuddade jag inte ens målvakten utan det var en medspelare i det laget. Så ja de fick domaren sedan höra från sidan.. Jag vet, man ska inte klaga, jag minns själv den första matchen som jag dömde och det var inget annat än hemskt. men när man är mitt inne i matchen som tillslut slutade oavgjort, 2-2 och kunde ha slutat med vinst för oss blir man irriterad. Iaf när domaren gör fel. aja vi får vara nöjda med oavgjort iaf! Eftersom vi är vana med förlust så är oavgjort för oss bra! Får hoppas på vinst i nästa match ist!

har inte blivit så mkt bilder i bloggen, så här kmr en gammal bild på laget. f 92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0