en helt vanlig söndag

hejsvejs

Jag har hunnit med ett par inlägg under dan iaf, iof så har jag ändå inte haft särskilt mkt för mig en söndag som denna. Alla söndagar är likadana för mig. Det är en seg dag då jag inte gör någonting utan tar igen sömnen genom att sova bort halva dan. För på söndagar gör jag inte så mkt mer än att sova å plugga ibland. Men just nu är det som sagt lov och jag tänker också ha lov och inte plugga bort lovet. Men jag antar att det blir plugg nästa helg för det behövs eftersom att jag inte är klar med allt som skulle vara gjort före lovet, det känns ju riktigt bra, noooooot. Menmen det blir nästa helg det för jag är ju bättre än bäst på att skjuta upp saker och ting. Inte bra Lovisa.

Aja, jag har nästan inga planer för lovet, mer än att jag ska till stockholm på onsdag med min kära familj. Då blir det till att shoppa, hoppas jag! Nästa helg börjar också futsal! Och för er som vill veta så blev det ingen träning för mig idag iaf... efter mkt ditt å datt så stannade jag hemma. 

Nu hade jag tänkt att styrketräna för att jag känner att jag måste komma igång mer, och att jag hoppade en träning idag oxå gör ju inte saken bättre, men träna, det känner jag inte för just nu, utan nu ska jag ta mig till soffan och se på nån bra film. Kanske blir det godis att goffa till det. Mums!

see u later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0