Fredag

Idag vaknade jag för en halvimme sen, kl. ett typ. Som vanligt har det blivit sovmorgon nästan varje dag på lovet. Ikväll är det iaf träning, sen är det fest? hoppas jag. Men jobbigt att det är match tidigt imorn... så det blir väl inte en allt för sen kväll, om jag nu ska vara med på matchen.

Nu i slutet av lovet vill jag verkligen ta vara på dagarna och göra något kul. För sen börjar ju skolan igen å jag antar att ett par jobbiga veckor väntar... Jag som hade tänkt att plugga en massa på lovet också och så har det inte alls blivit, jag har inte gjort något skolarbete alls på hela lovet. Och ja, jag hade rätt med det som jag skrev tidigare, att jag skjuter upp allting så det blir väl pluggandes på söndag ist. Innan har jag inte tid, om jag inte pluggar idag på dan iof. Aja får se hur det blir med det.

nu ska jag ta och äta frukost. pussheeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0