höstlov

10 veckor av skolan har gått och nu väntar en veckas höstlov!
efter ett par jobbiga veckor nu i slutet i skolan med mkt att göra sitter ett lov perfekt!

I fredags efter skolan drog jag mig ner till stan tillsammans med Isabelle. Senare träffades jag, mattis, jbe å karin på Panini och åt. För min del blev det pizza, som vanligt lika gott. Efter det tog vi bussen hem till jbe och tittade på IDOL. Ännu senare kom soffe å louise åsså drog vi alla till nån "fest" som inte var så kul direkt. 

I lördags vaknade jag runt halv två och dagen ägnades framför datan och jag såg även på brudens bäste man, den va bra! På kvällen tog jag å mattis mopparna till issa. Vi såg på tv och hade det trevligt. Vägen hem va inte lika rolig efter att vi skrämt upp varandra, plus att det blåste, men vi kom iaf hem tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0