måndag morgon

Igår kväll blev de som sagt film, de blev mamma mia! jiho, den bra som jag redan visste. Men musikalen var betydligt bättre som jag såg för några år sedan.
Idag vaknade jag runt tolv, åsså tog det ett bra tag innan jag klev upp. Väl uppe åt jag frukost och nu sitter jag här. Ikväll blir det nog bio med soffe å jossan och kanske nån mer. Det bli high school musical 3! Kanske blir det middag innan lr efter beroende på vilken tid vi går. Lr så blir det en glass på donken... och det är ju inte helt fel det heller. Nu ska jag snart ta å hoppa in i duschen.

innan jag slutar att skriva så blir det en liten "dagens lista" made by Lovisa.

dagens klädsel: mjukis å vitt linne
dagens låt: warwick avenue med duffy
dagens mat: frukost
dagens bästa: sovmorgon
dagens sämsta: trött ändå
dagens smink: inget än så länge

en riktig rolig lista va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0