tisdag

tjooo

Idag ringde min väckarklocka halv elva och då hade jag tänkt att gå upp, men såklart så gick jag endå inte upp förän en timme senare så det blev en liten sovmorgon endå. Halv elva är kanske för de flesta sovmorgon? höhö
Aja, jag gick upp och åt frukost/lunch sen tog jag moppen till jossan. Vi tog en promenad, på en timme typ? och samtalsämnet blev killar. Senare kom issa och vi drack te och åt pepparkakor. mys!

Direkt när jag kom hem vare bara att göra sig iordning till träningen som började kl. 6. Träningen var väl helt ok.
Nu ikv vet jag inte riktigt vad som händer, vi tjejer har snackat om att träffas men jag vet inte hur det blir med det..? Hoppas nått kul händer iaf, för här framför datan vill jag inte sitta och dryga resten av kvällen...

Och imorn blir det till att gå upp tidigt, för sen bär det av till stockholm!

pusspåallasöta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0