måndag kväll

Det blev som jag tidigare skrivit bio med brudarna. Jag soffe, jossan och amanda tog halv fem bussen in till stan. Vi gick fram och tillbaka mellan bion, som ännu inte öppnat, och godisaffären. Tillslut hämtade vi iaf upp biljetterna och jag köpte en mellanpopcorn meny med extra stor läsk + lösgodis. Goff kan man kalla mig. Men när jag har så pass mkt pengar på biokortet är det klart att jag inte snålar. Popcornen åts upp och likaså läsken på en gång nästan, en stor del av godiset däremot finns kvar i den röda, som vi kallar det, "hundbajspåsen".

Vi såg på High school musical 3 som började 18.15. Den var bra, precis som de andra två delarna av hsm. Efter bion blev det donken, för mig blev det en glass.  
Sedan tog vi bussen hem och gick till mattis. Men några drog hem och jag å mattis stannade och träffade issa och pontus som kom till bälinge. Vi gick runt och frös, det måste ha varit minusgrader ju! Iaf så gick vi förbi gympasalen där några äldre män tränade. En massa gamla minnen väcktes från våran kära bälingeskola där man spenderat en stor del av sitt liv! En kväll som denna händer det verkligen ingenting i Bälinge, det är helt dött i vår lilla "by" (som jag säger på spanskan).

Ja, nu får det räcka för den här gången och imorn ska jag ställa väckarklockan så att jag inte sover alltför länge, det kan behövas må jag säga!

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0