ett nytt år väntar...

nyårsafton är över, och även år 2008, och idag är första dagen av 365 på det nya året.

har egentligen inte särskilt mkt att säga om gårdagen. kvällen började iaf hos jbe. där vi alla åt en god middag + efterrätt och hade de trevligt.

runt halv elva begav vi oss därfifrån och tog bussen in till stan. sen blev vi där resten av kvällen innan vi tog bussen hem igen.

förväntningarna kring nyår är verkligen för höga. iaf enligt mig. jag säger samma som om julen; att förberedelserna är större än själva kvällen. men så har det nog alltid varit och kmr alltid att vara..?

aja, nu hoppas jag att 2009 blir ett riktigt bra år som jag skrev tidigare.

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0